Tuesday 9 April 2013

Tukar Email , Following Hilang


Ya, berdasarkan tajuk kita pada hari ini, (dah macam nak baca berita plak)  memang itulah terjadi dekat saya. Saya tukar email untuk blog ni pun sebabnya saya nak buat google+ . Sebab kalau takde email gmail macam mana nak buat g+ , kan kan. So, itulah al kisahnya. Then, bila email nya pun dah bertukar, blogger pun bertukar. Bertukar , ya bertukar ke baru. Tapi blog still ada. Tak hilang pun. Cuma tu lah, dashboard pun lain lah. Actually takde lah lain.. Erghhh , dah berbelit plak ayat. 

Okay, straight tu the point. Apa saya nak sampaikan dekat sini, semua follower saya still ada, cumanya blog yang saya follow je takde. Tapi, kalau bukak guna email lama, blog yang kita follow tu, masih lagi ada. So, takkanlah nak buka dua-dua blog (email lama + email baru) dalam satu masa or sekejap bukak yang first then second. Leceh kalau macam tu. Jadi , sebab tu ada yang saya follow balik. Jangan rasa pelik plak ya.

Seterusnya, kalau ada yang saya bw mana-mana blog then ada yang membalas kunjungan ke >_< yang tak perasan tentang perubahan URL, harap kali ni awak perasan ya. hee~ boleh refer dekat sini 







No comments:

Post a Comment