Monday 30 June 2014

Kenangan di Kolej Matrikulasi Perak (PART 2)

     Sebelum ni, entry pasal roomate jer.. Walaupun takde lah banyak mana pun yg diceritakan, tapi ada la jugak kan. Kalau nak tahu lebih, boleh la bertanya ya ;) Now, entry pasal classmates.. Ya,, classmates saya di KMPk 2013/14. Selama setahun kami bersama, belajar bersama, bersuka dan berduka bersama *macam pelik je bunyinya* and macam2 lagi la. Tak tahu nak kata apa dah. So, kali ni post gambar kawan kelas jelah.. Nak citer pasal sorang2 tak larat la. Kalau sorang dua tu maybe boleh la. Ni lebih dari 10 orang.. Wuuuuuu~~ cheq tak larat. Haha.. -___-" Entry kali ini hanya banyak memaparkan gambar2 kami aje ya.. Dah macam tumblr plak dah. Biar arrr.. Nak letak dekat instagram, bukannya ada pun.. Takpe, letak je dekat dalam blog, lagi senang.. lol

    Sebenarnya , tak ingat dalam kelas ada brape orang. *okay, ni memang teruk. :/ mohoh jangan kutuk. Tapi, nama diaorang still ingat lagi okay walaupun tak tahu nama penuh semua orang. Kalau tahu pun, hanya beberapa orang ajer. Buat sesiapa yg saya tak tahu ingat nama penuh anda, saya mohon maaf sangat sangat T_T maafkan saya yer and jugak kalau ada tersalah eja nama pun, sorry yer. Sekian, terima kasih. 

   Eh, dah habis ke ? Belum lagi la. Jap, nak cakap pasal apa sebenarnya ni? Okay macam dah ke laut je ni. Bukan macam dah, tapi memang ke laut. lol. Okay, cukup takyah mengarut. Sebenarnya tak semua yg ada masa sem 1 bila time sem 2 pun ada. Sebab ada yg masuk PDT and ada plak yg pindah. 

 INILAH MEREKA :

GAMBAR KELAS B2T12 2013

BELAKANG DARI KIRI 
HUSNA | MUNIRAH | AIN | AZRINA | ROSNITA | ADIN | HIDAYAH | ARTIKAH | ANIS | IZZATI | SAHERA | HAZIMAH | AMALINA | SYERA | SAYA | LIYANA | HADIRAH | AYU | WANI | AZLEEN

DEPAN DARI KIRI
HANIZAN | SHAFIQ | SYAIFUL | SYAHMI | ATIQAH | SHAFIQA | HAZIQAH | IZYANI





GAMBAR KELAS 2014








LAIN2



^B2T12a



^B2T12b







OKAY dah la cukup la tu.. Banyak sangat plak. Haha.. Sebagai penutup bicara eh, silap post, saya nak ucapkan semoga korang berjaya di dunia mahupun di akhirat. Moga segala impian korang tercapai. InsyaAllah, aamiin. Nanti kalau nak KAHWIN , jangan lupa jemput saya :P haha







No comments:

Post a Comment