Monday 4 June 2012

FIRST TIME

First time? Apa yang first timenya? Okay, sebenarnya saya baru buat blog ni and saya sendiri pun tak tahu kenapa saya buat blog ni. Errrr. Apa-apa jela. Jadi, kira baru nak belajar la ni. Kosong je kan. Takpe, first time la katakan. 
Cuti dua minggu terasa sekejapnya. Tapi, sekolah lima hari terasa lamanya. Eh, macam tu plak. Biasa la tu. Selalunya bila dah sekolah nak cuti, bila dah cuti sibuk la nak sekolah pulak. Macam-macam la. Best la sesape yang pergi jalan-jalan la apela itula inila. Al maklum la holiday katakan. Saya? Duduk rumah jer. Jadi, online jela memanjang. Homework, lagila. Yang cikgu bagi modul tu pun tak siap lagi. Dengan kerja kursus add math lagi. Nasib baik add math punya tu dah nak siap. Lagi satu NIE. Alahai, banyaknya kerja. Tula, mak dah suruh buat awal-awal, tak nak buat. Kan sendiri jugak yang susah. So, dengarlah cakap mak yer. :) 
Lagi-lagi-lagi..... Entahlah. Tu jela kot. Apapun jangan lupa follow yer, nanti saya follow balik. Sampai disini sahaja. -WASSALAM-





No comments:

Post a Comment